21 apr. 2010

Familjestolthet

För det mesta är det ju min lilla prinsessa jag brukar skryta om här i bloggen (är det MIN mamma/bebis-blogg, så är det), men nu måste jag skryta loss lite om min yngsta syster, Cornelia. Blott 13 år och en röst som imponerar på skivproducenter. I måndags spelade hon in tre låtar på skiva, och en av dem var en låt som hon sjöng på mitt och Tomas bröllop för snart två år sedan, Strani amore av Laura Pausini (Italiens Carola Häggqvist, typ, och en familjefavorit sedan Danni bodde i Milano. Någon av hennes skivor brukar spelas på helgerna när vi mys-lagar-mat tillsammans och korkar upp en flaska italienskt, hihi. Rekommenderas - både Laura och mys-matlagning tillsammans. Och vin!).

Lyssna och försök föreställa er hur många av bröllopsgästerna som kunde hålla tillbaka tårarna...

2 kommentarer:

  1. Oj så vackert! Klart du ska vara en stolt storasyster!

    SvaraRadera