30 apr. 2010

Är jag moster?

Min fina, älskade syster blev inlagd på förlossningen någon gång i natt och det är så galet nervöst!!! Hur går det??? Vad händer??? Jag vill ju vara där och hjälpa till och stötta!!!!

Tänk om jag är moster i detta nu, utan att ens veta om det? Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Inte sen högstadiet har jag vaktat telefonen så som idag :-) Väntar på det där magiska mms:et som förkunnar att prinsessan är född, att jag blivit moster och att Vendela Jolie fått sin första kusin!!!!!!!!

Xoxox, den mest nervösa mostern-to-be i universum

3 kommentarer:

  1. Ohh så spännande. Jag håller tummarna för att hon hon har tittat ut redan eller behagar göra det så snart som möjligt!

    SvaraRadera
  2. wiiiieeeee va spännande :D håller tummarna allt vad jag kan.

    SvaraRadera
  3. Och jag vänta på ett sms från dig som säger att du blivit moster! Hihi...

    SvaraRadera