1 maj 2010

Presentöppning!

I går träffade mamma Sträng en före detta kollega för lunch på flotta Årstiderna i Malmö. Supergod lunch och väldans trevligt att prata en massa - vi har inte setts på 1,5 år, nästan, och ändå kändes det som om det var i förra veckan vi sågs.

Jag tänker lite grann på min före detta kollega som en slags mentor, hon säger så smarta saker, är intelligent som tusan, läser bra böcker (vi hann med att diskutera Utrensning som jag läser just nu) och lever efter så bra motton. Och så är hon superframgångsrik med eget företag och så vidare. En riktigt bra förebild!!!

Innan vi skiljdes åt fick jag en superfin present till Vendela - en  galet söt, vit kofta med skodda armbågar från Burberry!!! Packade in den fint igen så att Vendela fick öppna själv när jag kom hem igår kväll:










Så galet söt kofta. Fast Vendela gillade kartongen och pappret mest ;-)







Tusen, tusen tack, Annika! Du hade verkligen inte behövt...men det vet du ju redan! Stor kram från Vendela och mig!

Xoxox

2 kommentarer:

  1. Vilken söt systerdotter du har fått, och vilken underbar kofta Vendela fick!!!

    SvaraRadera