18 maj 2010

Fint från Lindex

Var inom Valen i Trelleborg för att besöka Apoteket, men hamnade så klart även i lite andra affärer :-) På Lindex fanns det mycket nytt på bebisavdelningen, men jag besinnade mig. Det var ju trots allt bara två veckor sedan lillan fyllde år och fick mycket nytt och fint. Men jag ska hålla koll på följande och hoppas att det kanske reas ut i sommar? ;-)





Blått känns somrigt på ett marint vis. Fräscht! Letar för övrigt med ljus och lykta efter en fin sjömansklänning åt Vendela. Tänk bruna, knubbiga knän till vit/blå sjömansklänning, knästrumpor och vita sandaler. Jag dööööör så sött. Hehe.

4 kommentarer:

  1. sjömansklänning: kolla in Lyck's www.lycks.se

    mvh,
    lizzy

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för tipset, jag ska genast surfa dit och spana sjömansklänning! Xoxo

    SvaraRadera
  3. Hej affe!!

    Du kan hitta sjömansklänningar på barnboden.se
    Under barnkläder-klänningar!

    Bara så att du vet!
    =)

    Puss och kram titti

    SvaraRadera
  4. Naaaw, Titti! Tack för tipset! Ska kolla där genast! PoK, Affe

    SvaraRadera