16 maj 2010

Flyttminnen


I dag är det exakt ett år sedan vi flyttade in i vårt underbara hus. Vilket kaos... jag var nyförlöst och allt var nerpackat och Vendela var så liten, så liten.... Jag minns nästan ingenting från den dagen, jag satt mest och ammade och grät i en av Ingrid-fåtöljerna. Fia skällde lite snällt på mig och påminde mig om hur mycket jag hade att vara glad över. Men hormoner råder man inte över...


Flyttpizza


Trött nybliven mamma




Danni med Vendela i flyttkaoset


Tyckte INTE om att flytta


Ingrid-fåtöljen jag satt parkerad i större delen av flyttdagen

Ikväll ska det firas att vi varit husägare i ett år. Tänkte att det skulle få bli skumbad med tända ljus och ett glas bubbel när Vendela somnat :-)  Tänkte göra bokslut över det här året, det är trots allt en hel del vi åstadkommit i renoveringsväg och investeringsmässigt.

I morgon fyller Vendelas BFF, LykkeLee, ett år, och vi ska så klart dit på födelsedagsfika och lek. Ser jättemycket fram emot det, ska bli så skönt att få prata med tjejerna, också.

Xoxox, A

2 kommentarer:

  1. Annelie & Alvarmaj 16, 2010

    Jag o Alvar kan tyvärr inte komma till Lykkelee imorgon:( Hade jätte gärna velat träffa er! Skumbad, bubbel o fira 1 år som husägare låter bra! Hoppas allt löst sig till det bättre? Tänker på dig, jätte mycket! Kram

    SvaraRadera
  2. Naaaaj, vad synd!!! Hoppas vi kan ses en annan dag i veckan? Jag jobbar onsdag och fredag, dock...

    Allt löser sig så småning om, men det här kommer nog ta tid, tyvärr. Men jag ser ljusare på saker nu, min skadade självkänsla håller på att repareras och i morgon är det många viktiga steg som ska tas. Berättar mer över en fika! Kram

    SvaraRadera