17 maj 2010

Ett underbart år med en underbar flicka

Ett år går så otroligt snabbt. Ännu snabbare går det med ett spädbarn, det är som om man ser hur tiden går - rakt framför ögonen på en. De växer ju så att det knakar! 

Jag är så otroligt glad och tacksam över att jag fått vara så mycket med Vendela det här året, och ser fram emot det året som kommer. En hel del kommer bli annorlunda: dagis, jobb och annat. Men det ska bli så spännande att se hur hon utvecklas vidare i år. Titta bara på förändringen här nedan, från nyfödd till ettåring. Jag har valt bland mina favoritbilder från Vendelas första år (jag har försökt att begränsa mig till en bild/månad, men vissa månader var så svåra att välja från så där har det blivit fler!!!):


Alldeles ny...


Bara en månad gammal

2 månader gammal


3 månader



4 månader


5 månader






6 månader


7 månader


8 månader


9 månader




10 månader


11 månader


Ettåringen!!!! (bilden lånad av moster DaaaDaaa, hihi)

3 kommentarer:

  1. fina bilder på en fin tjej:)

    SvaraRadera
  2. Hej Alex!
    Det är otroligt att det har gått ett år sen Vendela föddes, hon blir bara sötare o sötare, det lilla grynet. Du får pussa o krama henne så mycket från mig och en BAMSE kram till dig, Alex. Vi syns o hörs.
    Essie

    SvaraRadera
  3. Ååååh jag blir alldeles tårögd. Hon är så lik Keila på de första bilderna tycker jag! Eller tvärtom, ja du fattar. Wiiiih, hoppas Keila blir liiiite lik mig ändå...
    Puss

    SvaraRadera