24 maj 2010

Anna Anka går på bröllop

I lördags var Anna Anka (se bildbevis nedan)...hrm, förlåt, jag, på societetsbröllop någonstans på ett gods i Skåne. Svensk Damtidining plåtade och det var fler von och af under samma tak än jag någonsin varit med om. Inget ont om Sträng, men jag hade ju inte bangat att lägga till ett von Heitenrittern eller af Trellbürg för att spica upp det hela lite, hahaha ;-)

Skämt å sido, det var ett galet vackert bröllop, och jag har sällan fått dansa så mycket (männen var väldigt överrepresenterade, hihi), trots att jag egentligen inte kan dansa. Så här i efterhand snackas det bl.a. om att mamma Sträng buggade (jag kan INTE bugga! det kan min gamle danslärare intyga...) flertalet gånger i 10 cm höga klackar...så ni förstår själv.


Klockan 03.00 hämtade taxin, och därefter blev det efterfest med midnattsdopp i havet i Svarte, där många festdeltagare fick sova över. På söndagen träffades hela festgänget igen för brunch hos brudens föräldrar. Mysigt!! I love weddings!

Lunch och "Dagens" - Casa Svarte några timmar innan bröllopet.
Muuuums!

Brudföljet ligger risigt till...hehe.
Alldeles, alldeles nygifta - fina Nina och hennes prins Henrik!

Jag, Louise och Fia utanför kyrkan

Champagnemingel i den giganstiska trädgården

Finaste Fian <3

Jag i chockrosa fodral från L'ecole National, har sällan fått
så mycket komplimanger för vad jag haft på mig (snyggt
jobbat, Soheil!)

Anna Anka champagneminglar framför "sitt mansion", hihi (ja, nu
förstår ni väl titeln till det här inlägget?)

Brudgummen pudrar näsan och männen på bröllopet
passar på att kyssa bruden en sista gång :-)

Mot nattabadet!

Ganska så tuffa...men det var INNAN vi kännt på vattnet...
PS! Ser ni att Daniel Westling också var med och efterfestade i Svarte? Hehe...


3 kommentarer:

  1. En snygg bud i lyxförpackning, helt enkelt!

    SvaraRadera
  2. Shit va snygg du var!! Förstår att du fick komplimanger! Verkar verkligen varit ett fantastiskt bröllop:)

    SvaraRadera
  3. Tack, tjejer! Kände mig för en gångs skull galet snygg, också ;-)
    Kramar

    SvaraRadera