19 dec. 2010

Hos mormor och morfar

Den här veckan har T jobbat extremt mkt, så jag och VJ har hängt mkt hos mina föräldrar - ätit gott, lekt, pratat och myst! Och eftersom mamma och pappa också blivit med systemkamera finns det många fina foton på deras minneskort, här är några  av mina favvisar somjag snor nu innan jag går hem och sliter min man från datorn....:

Muffar och lucian

Vendela och Keila inspekterar nya leksaken - ett dockhus med små älvor
som min kollegas dotter vuxit ifrån och skänkt åt VJ. Keila är dock mkt
mer intresserad av de två, så just nu står dockhuset hos mormor och morfar så
att båda kusinerna kan leka med det!

Pippi på de sju haven på Youtube... (men en liten fågel har viskat i mitt öra
att tomten kommer att ha med sig den på DVD på julafton..)

Högläsning


Mormor och kusinerna

Bonus-mormor Essie med sessorna

Vendela och mormor busar


Mormor med mormors lilla kråka

1 kommentar: