4 dec. 2010

Dark stranger

Nu har det gått lite mer än en vecka sedan jag tog mod till mig och bad mamma färga mitt hår mörkt. Femtielva tvättar senare (jag gör alltid så, tvättar håret som en galning för att få ur det värsta överflödet av fake-färg, hehe) är jag faktiskt nöjd....tror jag. Åtminstone är jag det när det är nytvättat och alldeles blankt efter fönen :-) Nåja, det är åtminstone bättre än råttfärgen jag låg inne med tidigare! Ska bli spännande att se hur Thailandssolen behandlar min nya hårfärg, dock... Mindre än tre veckor kvar till take off!!!

Vad tycker ni om nya hårfärgen?


xoxo

3 kommentarer:

  1. Jättesnyggt!! Passar dig absolut!

    Ha nu en trevlig resa, njut och ät gott för oss som tyvärr inte kommer dit denna vintern heller :(
    Akta er för kubmanneterna!
    Ha det bra, kramar från Maria :)

    SvaraRadera
  2. Tycker du passar jättebra i mörkt hår =)

    SvaraRadera