18 dec. 2010

God jul, mamma Sträng

Glömde ju berätta, jag fick också en julklapp av Tomas arbetsgivare - MYCKET trevlig tradition det där att fruarna får present istället för de anställda. I år var det ett lyxigt doftljus från Voluspa, doftar helt ljuvligt här hemma för tillfället!


Ljuset matchar kuddar, plädar och fåtöljer i vardagsrummet perfekt, liksom
nya dagisfotot av Vendela och hortensian.


Om en liten stund ska vi träffa upp bonusmormor Esther (min mammas bästa väninna), och önska henne god jul. Jag hoppas Danni och Keila också är med, Vendela ääääälskar lilla Keila (det är ömsesidig kärlek, så klart) och att leka med henne. Men först den där rundan på stan...drar mig för det, vet  knappt hur vi ska kunna ta oss ut med barnvagnen, det ligger höga drivor med snö utanför dörren...


Mitt lilla hjärta, julefin idag när vi ska träffa Essie <3 Och inte så
lite uppspelt när jag berättade att Keila också kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar