25 sep. 2010

PompdeLux-party!

Imorgon är det äntligen dags för PompdeLux-party här hemma! Jag är värdinna och ca 10 mammor kommer för att se kollektionen, som visas av Sofia. Är så spänd på att se allt fint och är glad att jag planerade partyt till efter löning - här ska shoppas! Ljuvliga, söta barnkläder till ett vettigt pris, det gillar jag!

De här godbitarna har jag spanat in lite extra på webben (alla bilder lånade från PompdeLux!):






Och hade bara lillan varit 20 cm längre hade jag definitivt slagit till på de här tre favoriterna (minus den svarta tyllskjolen...jag fixar inte riktigt så mycket svart på små barn, helt enkelt), som tyvärr bara finns från 104 cl...


Fast det är klart, man kan ju köpa och lägga undan...en vacker dag ska väl hon också dra 104 cl :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar