28 sep. 2010

MMS är guld värt

När det plingar till i telefonen på jobb och jag ser att det är ett mms från Danni blir jag alltid så glad. Då vet jag att hon och Keila hälsar på i Palmernas stad, och att de träffar min lilla goserumpa. Och det betyder att jag då får fina bilder på min lilla kicka - det blir jag väldigt glad för. Det stillar den värsta längtan efter henne...

Igår fick jag den här underbara bilden av en liten flicka som nyss blivit hämtad från dagis av moster Dada:

Älskade unge, när blev du så stor???

Lite senare fick jag den här bilden av moster Cornelia:


Lilla damen har börjat fatta det där med leksaksaffärer nu, så Danni kom inte
undan med mindre än att köpa en liten docka till henne! Den är väldigt poppis eftersom den kan
följa med i badkaret! Tack moster Dada!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar