13 sep. 2010

Lunchsnabbis?

På min arbetsplats har vi rekordkorta luncher (30 minuter), men om jag känner att jag hinner imorgon ska jag springa bort till Next på Entré och kika lite på de här fina sakerna på deras barnavdelning:
Ugg-kopian i mocka kikade jag på vid senaste shopping-räden men kände mig tveksam till vilken storlek jag skulle ta. Nu ser jag på hemsidan att det ska finnas även en stickad variant (precis som mamma har!) - måste definitivt kollas upp!!!

Även den röda duffeln klämde jag på, den kändes väldigt tung, men med tanke på hur få dufflar i storlek 80/86 jag sett sedan dess (noll), så får jag väl kolla upp den igen:


Den här hade de inte i butik senast, hoppas den kommit in nu. Hade ju varit superfin tillsammans med duffeln här ovan (om det är samma röda färg, vill säga)   :-)!!!



Ooooohhh, tänk när Vendela får hår...då ska jag styra ut henne i små kringlor också ;-)

PS! Alla bilder lånade från next.co.uk.

Xoxo, m S





1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Välkommen in till min webshop, by Liha, med handgjorda produkter i textil. Perfekt som gåva vid dop, födelsedag, nyfödd eller helt enkelt för att uppskatta någon i vardagen. Nya produkter är presenterade i produktkatalogen och just nu är det REA på fantasimjukisen "Glada Jojjo".

    Adressen är:
    http://www.byliha.cybersite.nu

    Hälsningar
    Lindha, by Liha

    SvaraRadera