7 sep. 2010

Ny bloggdesign?

Nu när det är dags att lägga undan sommargarderoben och tvätta upp höst- och vinterstassarna samt för all del köpa lite nytt, så känner jag att det kanske är dags även för en ny outfit för bloggen? Vad tycker ni? Jag tycker jättemycket om designen jag har nu (skapad av min barndomsvän AnnSofie), men känner att bilderna kanske inte är riktigt up to date...och att en ny look absolut inte skulle skada. Kanske något höstinspirerat? Eller ngt klassiskt? Har ni några förslag? Och framförallt, är det någon som KAN sånt här och som har tid/lust att hjälpa mig? Jag är riktigt urkass själv, nämligen...

I morgon ringer klockan fasligt tidigt, 05.20 blir jag hämtad av nya kollegan Sofi, och sen  bär det av till Linköping och Vimmerby för Radhusdagar med nya jobbet. Vi ska besöka ett montage och två fabriker (våra hus prefabriceras). Skyddshjälmen, glasögonen och västen är packade...hopppas att Jessica fick med sig skyddsskorna? På byggarbetsplatser gäller det att vara rätt klädd...ungefär så här:



Yeah, yeah, yeah...jag bjuder på denna ;-)

Xoxo, Mamma Sträng

2 kommentarer:

  1. Haha, snajdig outfit! :-)

    Fördelen med att ha något klassiskt tema som funkar hela tiden är att du slipper känna stressen över att byta ut det när det blir vinter sen. Så kände i alla fall jag när jag hade mitt vintertema (som jag inte blev färdig till att byta ut förrän nu i somras...).
    Du vet ju hur min blogg ser ut och har sett ut innan också för den delen. Vill du ha min hjälp så säg bara till :-)

    SvaraRadera
  2. Fru Holmqvistseptember 08, 2010

    Hahaha.... SNYGGO;)
    Martin hade nog iaf gillat mig i den stassen, haha...

    Tycker också att du ska köra på ngt klassiskt för o sippa stressen över att behöva byta när årstiden förändras! Du vet ju hur fort tiden går, speciellt nu när man fått barn! Och lite nya bilder på VJ hade ju varit trevligt!

    Ses på lör:)))

    Kraaam

    SvaraRadera