28 sep. 2010

Gyllene skor

Om jag inte kännt att jag definitivt redan överskridit oktobers (innan månaden ens börjat!) klädbudgetskonto för Vendelas räkning så hade jag slagit till på de här matta, guldfärgade stövlarna från En fant till henne, som jag såg på Lucky little me när jag shoppade inneskorna innan idag. Förstår ni hur bra de passat med den lilla guldiga jackan från Pomp??? Men 749 kr för ofodrade boots, när det egentligen är gosiga fodrade stövlar hon behöver ha till en overall (som jag nästan bestämt mig för...)???? Fast, åååååhhhhh, rosetterna där bak! Och mönstret fram till! Suck...de är ljuvliga!!! Danskjävlar!
.

De ser väldigt glansiga ut på bilderna, men i verkligheten är de matta, precis som jackan ser ut att  vara - a perfect match! Och även med gröna "oljerocken" hade guldiga boots passat finfint :-)




2 kommentarer:

  1. Vad söta skor! Ja de vet hur de ska locka en mammas shoppinghjärta!

    SvaraRadera
  2. Ja visst! Danskjävlar, som sagt :-)

    SvaraRadera