26 sep. 2010

Klädpartybilder!

Jag har varit värdinna för ett PompdeLux-party idag! Oj, oj, oj..den som ändå hade obegränsade tillgångar... Jag hade lätt kunnat gå i personlig konkurs om jag inte hejdat mig själv! Så mycket fint, så lite pengar..suck!

Men en hel del fin till prinsessan blev det, men inte helt synkat med det jag suktade efter igår i webshopen. Mycket var tyvärr restnoterat, och somligt tyckte jag inte så mycket om i verkligheten, som annat. Detta ska i alla fall Vella vara fin i på dagis i höst/vinter:

1.2.


3.4.


5.6.

Nr 1 är en långärmad Mirabelle t-shirt i underbart silkigt material, mörklila i färgen (byxorna på bilden köpte jag inte). Den ska användas bl.a. med nr 2, Enya byxor och tunika.Nr 3 är en puderrosa Mirabelle och en byxdress Stacia , också i puderrosa. Nr 4 visar Ina förklädestunika med prickar i mörklila och byxor (i manchester som vi inte köpt, men som liknar stickade) Penny, också mörklila. Nr 5 är en underbar liten vinterjacka i matt guldfärgat tyg, med luva, volanger och knäppning i ryggen (oh so danish!), och till slut nr 6 lite hårband i puderrosa, of course!

Och så måste jag så klart dela med mig av lite fina bilder av mina fina gäster från i eftermiddags!!!


Daniella med vår nästkusin Camilla.
Det betyder att Keila, snart 5 månader, och Ebbe, 10 veckor, är sysslingar, minsann!


Sophie med Julian på axeln och Sanna med Lykkan i famnen
(PS! Ser ni att  jag varit duktig och buzzat om Pampers-blöjorna, också??? Sanna och LykkeLee
ska testa blöjorna nu!)


Jenny och Annelie dividerar om olika färgkombos. Julia skulle bara veta hur fiiin hon kommer bli nån gång efter julafton ;-)


Underbara kläder




Julian


Anna beställer av Sofia


Albin och LykkeLee!

Mamma Sträng är mycket nöjd med shoppingrundan, och Vendela kommer vara finaste flickan på dagis, helt säkert! Och för er som undrar var självaste prinsessan Vendela höll hus idag (hon är ju annars en sådan linslus, hehe), så kan jag meddela att madam faktiskt har höstblåsor och därför fick vara hos mormor och morfar för att inte smitta de andra små!

Xoxo

8 kommentarer:

  1. Tack för en supermysig eftermiddag gumman, du hade ordnat jättefint! Får nog boka in en visning när nästa kollektion släpps, drömkläder!! :-)

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det såg ut och vilka små underbara kläder! Gillade speciellt lilla guldjackan och byxdressen. Så sött!

    Kom att tänka på det här stället på Lanta: http://www.relaxbay.com/
    Det ligger lite enslig på en egen strand men det är inte urlångt att gå till nästa strand norrut (Long beach) eller ta taxi till "stan". Mycket paradiskänsla!

    Så, nu ska jag inte föreslå fler. Kan inte hjälpa att jag är något av en hotelloholic...

    SvaraRadera
  3. Hej, Svårt att hjälpa dig med din bild i bloggen. HAr lite svårt att förklara vad jag menar. Men testa gå in på design uppe till höger i din blogg. Så står det rubrik. Klicka där på redigera. Lägg in din bild där istället, och där står det lite längre ner nånting om att anpassa storleken. klicka i den rutan och se om det funkar.
    Annars får det vara en stor bild helt enkelt! :)

    SvaraRadera
  4. Jättefina kläder till små flickor. Kollade in sidan, men hittade inte så mycket fint till pojkar. Därimot är flickkläder superfina!!

    SvaraRadera
  5. Annelie: Jag gjorde helt enkelt om bilden och nu är den ngt mindre. Mindre än så vill jag nog ändå inte ha den, den är liksom välkomstsidan. Vad tycker du om den nu?

    SvaraRadera
  6. Anna: Tack för länken (och JO, skicka gärna flera, vi velar och velar...), vb:a den till min man och han gillade vad han såg :-)

    SvaraRadera
  7. Annelie: Kanon! Tack för din feedback! Kram

    SvaraRadera