7 sep. 2010

Me&I

I söndags var jag på ett jättetrevligt klädparty hos Annelies svägerska, Sara, i Skegrie. Klädmärket som presenterades var Me&I, och trots att flera i min bekantskapskrets sagt att det absolut inte är "Vendelas stil", så hittade jag faktiskt en liten tunika/klänning som skulle passa finfint på dagis i juletid...



Inget speciellt på framsidan, kanske...men på baksidan sitter ett par änglavingar, och det var de jag föll för! Klart min lilla ängel ska ha änglavingar!!!

Blev väldigt sugen på att själv ha klädparty eftersom Sara hade fixat och donat så fint med fika och hembakade kakor (mums!!!), så nu har jag äntligen tagit tag i mig själv och bokat in ett partaj där jag ska vara värdinna (fast för ett annat klädmärke) - mer info om det kommer så snart jag fått lite material från säljaren...wait for it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar