21 mars 2010

Skegrie by night!

Skegrie by night - kan det vara något? Jojomen! I går kväll var jag och Tomas, Sanna och Sebbe hembjudna till Annelie och Martin på middag (dvs. mammagruppen med respektive). Vi fick god mat och god dricka...väldigt MYCKET god dricka. :-) Klurade i morse på varför jag var så yr, och började räkna upp för mig själv vad jag druckit: välkomstdrink, vin till maten, Xanté till efterrätten, Baileys till kaffet, diverse färgglada drinkar som Annelie blandade till och sen fick hjälpa mig att dricka upp (hallå, vilket tempo den bruden håller!!!), haha. Och så får vi inte glömma Martinin som jag tog hos mamma och pappa när jag lämnade prinsessan... Man mår oftast som man förtjänar, va? ;-)

Vi hade en riktigt trevlig kväll och våra killar verkade också ha skoj och funka bra ihop. Först vid 02-tiden åkte vi tillbaka till palmernas stad och då var det med en känsla av att det var bra länge sen jag hade haft så trevligt! Tyvärr så glömde jag kameran i väskan och fick inte alls dokumenterat kvällen som jag tänkt, typiskt!

Nu ska jag se andra halvan av New Moon. Började se den i fredags, men somnade halvvägs igenom. Fruktansvärt långtråkig, liksom boken var. Och Robert Pattinson är bara hälften så snygg som han var i Twilight :-(

Buuuuuuuuu!

Xoxo, partymamman Sträng

4 kommentarer:

  1. Vad kul o läsa att ni hade trevligt i lör! Det hade verkligen vi med! Men gud så dåligt vi mådde igår!! Och idag... Fast det har nog även lite o göra med nattens sömnbrist:( Stor kram på er!

    SvaraRadera
  2. Kan inte annat än hålla med dig om New Moon, så tråkig och så ful :P

    Härligt med en riktig fest ibland, synd att man inte mår prima dagen efter bara :/

    SvaraRadera
  3. Härlig blogg! Hit kommer jag tillbaka :-) Fin läsning här!

    Ha det gott

    //Marielle

    SvaraRadera