14 mars 2010

Bevara ögonblicket

Jag kom tyvärr aldrig i väg till en fotograf när jag var gravid, hade varit kul nu i efterhand att ha ett fint foto av mig med magen (men det kommer ju fler chanser...lägg märke till pluralanvändningen, hihi). Hade jag varit gravid just nu hade jag därför passat på att utnyttja det här fantastiska erbjudandet från Fotograf Rose-Marie Borgström. Gratis fotografering av gravidmagar och inget köptvång - hela våren! Vet att ni är flera preggisar som läser min blogg, ta chansen nu!

Det här är alltså samma fotograf som fotograferade Vendela naken på fårskinnsfäll när hon var 4 månader. Blev kanonbra bilder. Tur att jag fick ändan ur vagnen och kom i väg för att få dem tagna, åtminstone. När det gäller bebisbilder får man inga fler chanser. Åtminstone inte när det gäller just det här barnet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar