16 mars 2010

Bästisarna på ÖF en måndag i mars

I går blev det en quickie på ÖF, som stängde tidigare pga personalbrist. Trist, barnen var verkligen leksugna och vi mammor hade inte setts på evigheter och hade allt från vattenkoppor, Londonresor till lördagens middag hemma hos Annelie, Martin och Alvar att snickesnacka om. Som tur var sken solen, så vi tog en låååång promenad, ända bort till Kyrkoköpinge, och snackade av oss på vägen. Småtöserna somnade i höjd med Hedvägen, medan lille Alvar "sjöng" för oss hela vägen :-)

Hade kameran med och fotade bästisarna den lilla stunden de hann leka på ÖF:

Alvar diggar Imse

LykkeLee sportar snygga prickar (inne i år!) och kan faktiskt stå själv utan stöd...fast just här kände hon för att hålla i sig :-)

Vendela klättrade i leksakshyllorna

Alvar ser ut att tänka "Den lastbilen ska jag sno från Vendela när hon fixat ner den från hyllan"...

... men i själva verket tänkte han nog: "Fan vad najs ballerinakjol Vendela har, den ska jag dra lite i!!!" Hihi

Nu blir det jobb i tre dagar för min del, får se om det hinns med att uppdatera här. Våra lampor kommer på fredag, så om inte förr får jag uppdatera här då och berätta mer om dem. DREAMY! Eller L-E-G-E-N-D-A-R-Y, som Barney (How I met your mother) hade sagt. Och speaking of which, nu blir det ett avsnitt i sängen innan det är dags att släcka.

Xoxo

2 kommentarer:

  1. Annelie o Alvarmars 17, 2010

    Haha... Har haft en jobbig dag o dina underbara bilder o bildkommentarer fick surtanten att skratta - vilket var riktigt välbehövlig! Kommentaren om lastbilen var bara så klockren! Han är en buse min lilla kille! Och en riktig tjejtjusare;) Har precis kommit hem från Maxi, där jag handlat inför lördagens festligheter! Såklart fick jag en avstämning o som jag skämdes när jag fick plocka upp den ena onyttigheten efter den andra, hihi! Du får ha det så bra o pussa Vendela från oss! Kram

    SvaraRadera
  2. Tog ett tag innan poletten trillade ner ang. avstämningsbiten (helt inne i mina jobbtankar och tänkte på konton och månadsbokslut, hihi). och nu ser jag, om möjligt, ÄNNU mer fram emot lördag ;-)

    Pussa charmkillen tillbaka från mig o Vendelafisen. Vi ses snart! Kram

    SvaraRadera