9 mars 2010

4400

Date night i kväll, och det blev tyvärr inte träning eftersom Tomas fastnade i ett klientsamtal (I know, I know - jag kunde stuckit i väg på egen hand, men jag bläddrade i nya Elle Interiör istället och tog ett glas vin under tiden - också trevligt) och därefter lagade vi en fisksoppa ihop. Hade gott surdegsbröd och vitt vin till (allt från mativeckan.se, utom vinet då... Tänk den dagen man kan få även sånt hemlevererat till dörren. Känns tyvärr avlägset i det här Storebrorlandet).

Vi har pratat en hel del framtid (positiva saker!) i kväll, men nu är det snart läggdags. Tomas ser slutet av nån superviktig (host, host) fotbollsmatch och jag roar mig med att klicka hem New Moon (nästa vecka släpps den på DVD!!!!!!!!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!) och säsong två av 4400, som jag lyckades missa när den gick på tv. Är väl medveten om att jag skulle kunna streama den om jag la ner lite tid på att leta upp sidor som ftf visar den, men just nu är det min vardagslyx att avrunda dagen med ett avsnitt i sängen innan läggdags, och då vill jag inte behöva meka med datorer, utan bara kunna trycka på play på DVD:n. Älskar introsången, också! Galet bra och sångerskans röst och låten, A Place in Time påminner mig om Shivaree's Goodnight moon - en av mina favoritsånger någonsin.


4400-introt med Amanda Abizaid


Goodnight Moon med Shivaree

Och när vi nu ändå är inne på vampyrer och annat övernaturligt, så måste jag ju bara slå ett slag även för The Vampyre Diaries. Dreamy!!! Måste vara det här med blodsugande snyggingar, what can I say...I'm a sucker for it, höhöhöhö ;-)

Nu tar den här mamman tillfällig time out och jobbar i två dagar...

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar