7 mars 2010

Babyshower

I dag var det dags för Dannis babyshower! ÄNTLIGEN! Har smugit och smusslat med det i över en månad, och nu kan man äntligen bete sig normalt igen och sluta fixa med inköpslistor och engagera hela bekantskapskretsen i ballonghämtning och annat babyshower-kopplat...

Danni var super-surprised när hon kom in i lägenheten vid 15.00 och 15-20 vänner och familjemedlemmar ropade SURPRISE!!! Det är verkligen helt fantastiska vänner min syster har, så fina presenter de hade med sig, och vissa hade rest ner från Stockholm och Göteborg för att vara med. Underbara!

Jag tog massor av finfina bilder från begivenheten, men just nu ska det bli How I met your mother-marathon här (köpte andra och tredje säsongen i går!), så jag får lägga in dem i morgon förmiddag innan jag och Vendela ska gå till ÖF och leka med Alvar och Annelie samt hämta Imse som varit på service. Och apropå service - nts, jag får INTE glömma att boka in en tid för bilbesiktning inom det snaraste i morgon...

xoxo och god nattski på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar