6 mars 2010

Pappa, vad läser du för nått bra, då?

I dag fyller Klåfinger-Inger a.k.a. Vendela 10 månader och det tyckte hon vi skulle fira genom att gå upp lite tidigare än vanligt, redan 06.15. Vi fattar ingenting, men gissar på att det är en tand på G i övre tandraden (det saglas nämligen också mer än vanligt igen).

Så här såg det hur som helst ut hos oss vid 07-tiden i morse... Om inte Vendela ska sova, får INGEN sova, hehe.

- Det här ser bra ut, du, pappa...prasslar fint när jag drar med naglarna här!

Ska bara låna lite grann, hihi


Filmade en snutt med mobilen också:

8 kommentarer:

  1. Men ååhhh så söt hon är..

    SvaraRadera
  2. Tack :-) Det tycker vi också, hihi. Såg din utmaning, får nog klura på den lite granna...

    SvaraRadera
  3. haha, vad söt hon ääär! Är så roligt att se rörliga bilder =) Sebastian tittaade också, och jag tror han blev kär, för hakan låg i golvet, och sedan plockade han upp den till väärldens smile! :D

    SvaraRadera
  4. Aweeeeeee sööööööööt!!! Socka socka sinden!

    SvaraRadera
  5. Så sött när man ser de små tandsebissingarna sticka upp i gommen! =))) Sött värre!

    SvaraRadera
  6. Hahaha, ja, killarna kan knappast annat än bli kära när man visar upp sig i bara nattasärken, hehe ;-)

    SvaraRadera
  7. ljuvligt underbart, precis vad jag behövde! :-)

    SvaraRadera
  8. Nu blev jag så glad, att få se ett sånt underbart klipp på denna trista tisdag gjorde verkligen min dag!!! Kan inte vänta till på fredag! Kram

    SvaraRadera