8 mars 2010

Babyshower pics

Varnar för att detta kommer bli ett mastodontlångt inlägg, så sätt er bekvämt och ta något gott att tugga på innan du börjar scrolla, hihi! Här kommer 17 bilder från babyshowern i går...

It's a girl-ballonger från Partyland

Bannern från min babyshower återanvändes


Min bästa vän med min söta dotter


Nu är det Frallans tur att snusa gott i Bornholmssängen


Rosa duk och rosa dekorationsdetaljer, så klart!


Paulina, Shiva, Matilda och Elsa


Frida, Luisa och Lisa


Matteo och Vendela hälsar på varandra för första gången!


Presenter!

Vendela i famnen på sin mormor, min mormor i bakgrunden

Extra-mormor Esther, mammas bästa väninna

SURPRIIIIIIIIISE!!!!!

Ganska chockad...

Matilda, Fia, Elsa, Frida och Paulina

Presentöppning. Sophie i fönsterkarmen och mormor Ulla brevid Danni.

Lisa med Matteo

Prinsessan

2 kommentarer:

  1. Fiiiint! Jag snor lite bilder...

    SvaraRadera
  2. Hej Alex!
    vilken härlig babyshower det var, överraskningen lyckades och ni hade gjort det så fint med dukning, ballonger och god mat o tilltugg. Fina bilder du har tagit.Pussa Vendela från mig o hälsa. Var rädda om er. Vi syns o hörs snart.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera