12 mars 2010

POMPdeLUX

Min underbara kollega, Lina, tipsade om en helt fantastisk webshop, POMPdeLUX (danska, ursöta och BILLIGA barnkläder för både prinsessor och små gossar!!!). Blev helt kär i alla deras kläder och har sen dess brottats med mig själv om vilka av alla godbitarna jag skulle beställa till min lilla prinsessa. Inte lätt att välja bland så mycket fint... Men nu är ordern ivägklickad, och i sommar ska prinsessan stoltsera runt i följande (åtminstone...man kan ju beställa fler gånger, hihi):

(Samtliga bilder har jag lånat från POMPde LUX's hemsida)

Kjolen Evelynn och hårbandet Christy i puderrosa kommer passa fint med...


Bodyn Bridget, ocksi i puderrosa


Set Uma - små underbyxor och tunika klänning i gult och vitt



Byxdress m smock (jag äääälskar smock!!!) Tracy i lila



Hårbandet Flora i vitt kommer passa till flera olika klänningar och set!

Ser, som ni säkert förstår, väldigt mycket fram emot leveransen, som tyvärr kan ta upp emot 15 dagar. Fast iofs, Vendela lär knappast ha någon glädje av kläderna på ett par månader ännu :-)

Nu ska vi rulla ner till sta'n och fika!

Xoxo

2 kommentarer:

  1. POMPdeLUX har verkligen underbara kläder, fantastiska priser o superkvalitet!!! Ska kolla hemsidan för närmsta säljare för jag vill ha HOMEPARTY!! WOW!!

    SvaraRadera
  2. Underbara och fantastiska priser kan jag ju skriva under på, kvaliteten vet jag ännu inget om, men jag blev glad när jag såg att du skrivit att den är bra! Tänkte också ha ett homeparty om jag är nöjd med leveransen!

    SvaraRadera