1 mars 2010

Julen varar än till 1 mars

I dag fick jag äntligen min julklapp (några veckor försenad, bara...). Strax efter 9 knackade budkillen på dörren och levererade vårt nya soffbord (min julklapp, alltså), men tyvärr monterade han inte ihop det också, så i skrivande stund har jag ett underrede mellan sofforna bara, glasskivan får vi lägga på när Tomas kommer hem, den väger ett ton, känns det som :-)

Itomaki


För övrigt går jag just nu och väntar på veckans matleverans medan jag plockar undan och gör fint, för i morgon ska det bli provstädning av städfirma här hemma (fjantig man är som städar innan städfirman kommer på besök, hahahaha). Ska bli mycket spännande att träffa personerna i fråga och se om man har samma uppfattning om vad en veckostädning innebär. Hoppas så att det klickar och att de städar bra, i sådana fall har de lediga tider både på torsdagar och fredagar, perfekt! För visst är det väl till helgen man vill komma hem till ett nystädat hem???

2 kommentarer: