2 mars 2010

Misplaced

Känner mig ganska misplaced, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Vendela sover i vagnen i trädgården, och här inne är det storstädning på G. Två gulliga tjejer från Babyboomers.se städar just nu vars en våning, det luktar Ajax och såpa, och jag känner mig som sagt lite i vägen. Fast eftersom de ännu inte fixar här i kontoret, så får jag väl stanna här en stund och slösurfa. Dumt bara att jag inte har fönster mot trädgården så att jag kan höra om Vendela vaknar, får springa som en skållad iller mellan skrivbordet och vårt sovrumsfönster för att ha koll (babywatchern verkar bara funka med nätslad i...Darn!)

Någon gång innan lunch kommer en tavla vi beställt komma med bud, ska bli spännande att se den, då det var i december vi köpte den och därför nu hunnit glömma hur den ser ut. Om jag ska vara ärlig hade jag till och med glömt ATT vi hade köpt den, så det var tur att vi hade med ärliga människor att göra...

När städningen är klar ska vi sen bege oss ner på byn och handla lite till Vendela, och i eftermiddag ska vi gå hem till mamma o pappa och lämna lilla snäckan - date night i kväll, ju! Blir träning igen, en vecka sen senast och lite för mycket vin och panacotta (vi hade middag för Lina och Martin i lördags) sen senast, så bion får vänta tills jag kommit in i bra träningsrutiner igen...

Speaking of which, ska ringa Friskis och höra var mitt träningskort tar vägen nu!

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar