15 mars 2010

Hela registret i två små filmer

Vid frukosten spexade Vendela och jag fick med det mesta på mobilkameran. Mina damer och herrar, jag ger er därför Vendela Sträng i Hela registret - två rafflande kortfilmer med allt från läppspelande (oooootroligt poppis sen förra veckans rytmik, där vi sjöng om en Krille Krokodil, som kunde spela på sina läppar, minsann!) till Imse Vimse Spindel-moves...

Känsliga öron varnas för mammans kråksång (men till mitt försvar så har vi faktiskt precis vaknat och väntar på att gröten ska bli klar, hehe)




4 kommentarer:

  1. Fantastiskt!
    Va duktig hon är!
    Jättejättejättesöt!
    kramar
    carina (lillkaka)

    SvaraRadera
  2. Tack!! Och vad kul att höra ifrån dig, Lillkaka :-)!!! Hoppas allt är finfint med dig och Polly (var det väl??? Så längesen nu, och man blandar så lätt ihop...), hälsa på oss i tråden en dag! Då blir alla glada :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Gullunge!!! Så socka sinder att jag döööör....

    SvaraRadera