18 nov. 2009

Rosetter och fransar

Min dotter har inte så mycket hår... Det tar sig, absolut gör det det. Men vääääääldigt, väldigt långsamt. Därför brydde jag mig inte om att köpa kardborrerosetter på Name it, Center Syd i dag. Vem vet när hon kommer ha användning av dem liksom. När hon är 10 månader, 3 eller 10 år??? Bättre att spara rosettköpandet tills håret kommer. Jisses vad ungen kommer ha mycket rosetter, klämmor, band, diadem och annat då. Tills dess tröstar jag mig med att hon har väldans långa och fina ögonfransar :-)
Bilder från lekstunden innan badet i kväll (med fokus på fransarna):




Ok, det räcker nu, mamma...

4 kommentarer:

  1. den sista bilden är klockren, hahaha

    SvaraRadera
  2. Hehe, I know...hon började verkligen knorra där också, tyckte väl att de 115 bilderna jag redan tagit fick räcka :-)

    SvaraRadera
  3. Hej Alex!
    Var inne på din blogg och såg bilderna på Vendela, gud vad söt hon är och ja, vilka ögonfransar. Hoppas ni mår bra, här är det under kontroll.
    Många goa kramar o hälsa, pussa Vendela från mig.

    SvaraRadera