9 nov. 2009

Firande

I helgen som gick firades flera bemärkelsedagar. Först och främst blev lilla prinsessan 6 månader i fredags - kan verkligen inte förstå hur ett halvår kan gå så fort. Än mindre kan jag minnas hur livet var före Vendela - vad gjorde jag med all tid?


På söndagen firade vi både Fars dag och Vendelas namnsdag. Vendela fick färgglada burkar som man antingen staplar eller stoppar i varandra, pedagogiskt så det förslår. Och Tomas fick ett Backgammon av Vendela (hehe), så igår kväll när fisen lagt sig spelades det bäst av fem matcher. Och jag vann! Priset? En present från Stockholm, dit Tomas ska nu i veckan med jobbet. Undrar vad det blir???


Vendela med sin namnsdagspresent



Som synes här ovan sitter Vendela allt bättre, och allt längre stunder. Både i går och i dag har hon suttit och lekt på eftermiddagarna. Det är knäpptyst, bara prassel och skrammel från leksakerna hörs. Största koncentrationen krävs visst :-)



En söt badbild kvar... De andra tog jag bort på anonym läsares inrådan. Tydligen kan för mkt babyhud tända sjuka människor, som då snor bilderna och använder dem i perversa sasmmanhang. Trist, trist (men tack för tipset, ska kolla igenom resten av bilderna här inne!)



1 kommentar:

  1. Snälla lägg inte upp såna nakenbilder på ditt barn. Det finns människor som använder såna bilder till hemska saker och de scannar nätet etfer såna oskyldiga bilder! Ett tips bara! Söt dotter annars. Min dotter har också strumpbyxorna från trumpette.

    SvaraRadera