11 nov. 2009

....oooooooooch högt upp till pippiarna!

Vendela apar efter! Nu ikväll satt hon i sin bumbo hemma hos min mamma och pappa medans vi plockade undan efter maten. Hon "sjöng" en massa för sig själv, och då och då slängde hon upp händerna i luften.

- Ja, "högt upp till pippiarna", sa jag då, och Vendela skrattade och log. Det var ju det hon satt och sjöng!!!

Därefter, när jag, mamma eller Danni sedan sa "högt upp till pippiarna", så kastade fina ungen upp armar och händer i luften och log och skrattade en massa. Jag är så stolt att jag inte vet var jag ska bli av. Snacka om intelligent unge!!! Och jag som oroade mig över att hon var sen med att tugga på sina egna fötter. Vad är det i jämförelse med att hajja "högt upp till pippiarna" när man är sex månader???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar