30 aug. 2010

Save the date!

Näst efter bröllopsinbjudningar är det bästa man kan få Save the date-brev, tycker jag! I veckan som gick fick vi just ett sådant, och inte till vilket bröllop som helst. Håll i er....och klicka in på:

http://annaandjerry.webstarts.com/

Bröllop i Thailand, liksom. Inte pjåkigt alls! Den 7 juni är den stora dagen, och med tanke på att det är högsäsong på Tomas jobb samt att vi ska åka till Thailand nu i vinter, så slog jag bort tanken direkt. Men i morse ringde en glad man och meddelade att han fått beviljat semester i början av juni. Så då är det väl bara för mig att kolla med min nya chef om det funkar för min del också. Galet och spännande!

Jerry är en gammal god vän till Tomas, och de har haft en del kontakt via mail och Facebook nu på sistone angående det här med bröllopet, och jag har fått veta att hela veckan innan bröllopsdagen är fylld med inplanerade aktiviteter, så som safari, vattensporter, grillfester osv, osv. Vilken rolig idé att ha ett veckolångt bröllop, varför tänkte man inte på det själv, liksom, hahaha.

För de av er som tycker att ni känner igen killen som ska gifta sig, så kommer det sig säkert av att ni sett Robinson på SVT :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar