12 aug. 2010

I KNEW it!

Jag sa ju att det är just my luck om Julian kommer medan jag är i Nice. Och tror ni inte att mamma ringde tidigt i morse för att berätta att Sophies vatten gått vid lite över fem? Så senast den 15:e är han här, lille nye kusinen!!! Fast vi hoppas såklart för Sophies skull att värkarna kommer igång nu på en gång, så att Vendela får sina ndra kusin redan idag - 12 augusti låter som en superbra födelsedag. Kommer sitta som på nålar på planet och undra hur det går. Får allt ringa och få en statusuppdatering av blivande farmor precis innan vi lyfter, också!

Nu ska jag jag börja fixa här!

Au revoir,

soon to be fastern ;-)

2 kommentarer:

  1. Förstår dig, men du får mysmysa extra mycket när ni kommer hem! Åhh vad spännande, jag vill också ligga på BB!! (men jag vill inte ha fler barn...går de ihopa!)

    SvaraRadera
  2. Så så! Nu får ni komma hem igen för jag saknar uppdateringar på bloggen.

    Man undrar ju: Har Julian tittat ut ännu? Vad tyckte Vendela Jolie om livet på Rivieran? Slår vad om att hon gillade det STORT. Verkar ha smak för det ljuva livet precis som jag misstänker att hennes mor har...

    SvaraRadera