27 aug. 2010

Julian

Tiden går så fort. Julian är redan drygt två veckor och så klart känns det redan som om han alltid varit här med oss. Igår när jag nattat dagisflickan smög jag bort till mina föräldrar för att hålla honom en stund. Mycket välbehöveligt, eftersom jag deppade en stund över hur stor min lilla tjej plötsligt blivit :-)


Bebismys med min brorson, Julian, 15 dagar gammal idag!



Min stora dagistjej MED haklapp, hehe. Åt med gaffel för
första gången igår. Tallriken rensades på korv och potatisbullar!!!

3 kommentarer:

  1. hej!!!

    OM ni vill kan ni ringa mej eller maila mej.
    Fick kollektionen idag och ska på Kick -Off i Göteborg i morgon!
    Kollektionen är verkligen JÄTTE fin såklart!
    Jag har tel nummer: 0708 656 929
    Och har mailadressen:
    jin@pompdelux.se
    Som sagt jag kan nästan...när som..går bra kvällar, som dagar eller helger.
    Ha en trevlig kväll!

    //
    Johanna

    SvaraRadera
  2. Stora söta tjejen! vilken bra haklapp, ser ut att täcka mycket!? kan ju vara bra att ha haklapp ibland, annars blir det mest nakenluncher här, men inte så trevligt när man är ute bland folk ;)

    ja men eller hur, skit i att läsa bloggen då, inget som har tvingat henne eller hur!!
    man klär väl sitt barn hur man vill, och det är ju bara gå tillbaka till sig själv, hade man själv gått i en sunkig grön/blå sliten tröja och ett bara bajsbruna mjukisbyxor varje dag, så kanske man hade klätt barnet likadant.. åhh blir bara irriterad när jag tänker på det!

    ha en mysig rosahelg ;) kram

    SvaraRadera
  3. Johanna: Vi kollar kalendrarna och återkommer till dig för en bokning pronto!

    Ellens mamma (Danni har sagt vad du heter, men dte flög sin kos...): Eller hur! Klurade på om man inte enkelt skulle kunna sy ngt liknande själv om man köper en bit snygg vaxduk på Åhlens, eller ngt. Och så snyggt, brett sidenband i tygaffären så att man kan slå en riktigt stor rosett på halsen ;-)
    Kramar

    SvaraRadera