28 aug. 2010

Höstens fördelar

Det är många som just nu skäller på stackars hösten, som har börjat ge sig till känna. Själv är jag ganska mätt på sommaren, jag hade ju tur som fick ha riktigt långledigt när det var som finast väder. Nu känner jag mig sugen på att möta hösten, handla nytt fint, börja jobba på "riktigt" igen (inte minst eftersom jag har fått ett nytt jobb!!! Wiiii! Ser mycket fram emot det!), träna, gå min sykurs och framförallt: mysa framför alla favoritserierna som så klart också drar igång när hösten börjar.

Den 13/9 visas första avsnittet av GG i USA, så dagen efter kan man streama, och oj, oj, oj vad jag ser fram emot det. De här bilderna, som jag hittade på hemsidan säger visserligen mer än tusen ord, men jag dör ändå av nyfikenhet!!!!




OMG, säger jag bara...främsta anledningen till att jag kollar GG blir bara snyggare och snyggare... ;-)




2 kommentarer:

  1. Åh - fick du jobbet?! Vad roligt! Stort grattis!! =))

    SvaraRadera
  2. Nytt jobb? You go girl! Kom igen och skryt lite! Inte för jag vet exakt vad du gjorde innan, men jag kommer säkert att vara mycket imponerad.

    GG, säger du det? Har aldrig kollat men man kanske skulle börja. Grey's däremot. Oj, oj, oj. Stor entusiast där.

    SvaraRadera