6 aug. 2010

Fel på min gravidradar

Min gravidradar pep högt när jag såg Mette-Marits put och generösa byst på Vickans bröllop - helt felaktigt, visar det sig, så här i efterhand (och jag är  verkligen inte den som dömmer, jag vet att det är svårare att dra in magen nu post-förlossningen!). Nu  verkar det dock som att radarn var lite felinställd, den borde ju pipit när jag såg Mary från Danmark. Enligt Ebba von Sydow väntas det nämligen tvillingar även i det danska kungahuset!!!! Wiiiii. I love it!

Dubbelt grattis!

Fast det var inte något fel på min gissningsförmåga när det kom till att gissa om Ellen får en syster eller bror. Mamma Jessica fick tidigare BF efter NUPP ( i förhållande till VULets BF) och därmed hade jag rätt i att gissa på pojke (den enda jag inte gissat rätt på med den här tekniken är Keila!!!) - i december kommer lillebror! Ett tsort grattis till honom också, så klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar