27 juli 2010

Playdates

I fredags var jag och Vendela på mysig playdate hos Sanna, LykkeLee och Zacharias. Anna och Isabell var också där. Tyvärr strulade min kamera och de tre bilder jag lyckades ta var tjejen i fotobutiken tvungen att radera för att kunna nollställa kameran :-(  Barnen hade i alla fall himlans skojigt och lekte i flera timmar, både ute och inne. Vendela sov som en stock i drygt två timmar när vi kom hem sedan :-)

I morse fick vi ett mms från en pigg och leksugen Alvar, och vi bestämde att vi skulle träffas kl 11 i lekparken, så att barnen fick leka av sig lite. Vendela och Annelie övade på det där med att gå, och Vendela slog sitt rekord och gick hela 7 steg idag!!!! Tyvärr fick jag inte med det på film och sen vägrade hon naturligtvis att göra om bragden. Men kul hade vi och vi konstaterade på väg hem (jag mest, då) att spontana playdates är guld värda! Och sen sov Vendela, sin vana trogen, i två timmar ;-)


Små öron har också grytlock... Vendela smög
runt Annelies ben när hon berättade om bröllopsplaneringen!

Mellisdags!

Busige Alvar i gungan!

Mor och son gungar! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar