27 juli 2010

Keilas dop

Oj, nu ligger jag efter... Idag träffade jag Annelie och fick höra att hon saknar mina blogg-inlägg, och trots att det känns som igår som jag satt vid datorn senast, så inser jag att det gått fem dagar och att jag hunnit massor samtidigt som tiden stått stilla och ingenting hänt... Ja, just det: SEMESTER-tider :-)

Försöker därför nu kompensera med ett par inlägg på raken. Vi börjar med min systerdotter Keilas dop i lördags. Sååå fint, och roligt att träffa så mycket folk som man inte sett på år och da'r!

Här är mina favoritbilder från dopet:

I kyrkan lekte Vendela med arkens alla djur...inkl. en dinosarie :-)


När hon tröttnat på det kröp hon fram till moster Dada
och Henrik. Olivia och Susanne (Henriks syster) var gudmödrar!

Sockersöta paket



Långbord




Min docka

Vendela med nästkusinerna Nicholas och Victor (som avgudar henne!)

Tårta från Mimmas, så klart!

Yngsta gästen! Titti med sin lille Vegas, knappt tre veckor!

Henriks bedårande systerbarn, från vänster: Naomi, Miki och Emi

Presentöppning

Sophie med Julian i magen. Nästa gång det blir dop är det
Julian som ska ha släktdopklänningen!

Dopbarnet sover hos farbror Pontus

Min kusin Kei (Therese) med sina pojkar, Nicholas och Victor

3 kommentarer:

  1. Äntligen kom det inlägg & inte bara ett heller :)
    Är det inte det fina diademet Vendela fick av Loppan som sitter på prinsessan dagen till ära?
    Kul att se bilder från dopet, ni var så fina allihop :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, en till som saknat blogg-inläggen?
    Jo minsann, det var diademet som Vendela fick av Loppan som användes den dagen :-) Jättefint!

    SvaraRadera
  3. Ja det har jag absolut. Kikar in varje dag :)

    SvaraRadera