13 juli 2010

Långväga besök

Igår fick vi besök från Norrland, minsann. AnnSofie (en barndomskompis till mig) och hennes lilla Loppa kom på besök till Palmernas stad, och vi fikade på kladdkaka och grädde i mina föräldrars trädgård. Mysigt! Sånt händer minsann bara på sommaren!

AnnSofie, Loppan och min mamma


Vendela öppnar en present som hon fick av Loppan!


Det fina diademet låg i asken, tusen tack Loppan!!!!


Danni, Rasmus och Keila fikade också


Vendela testade Loppans stråhatt!


Keila också - fast hon gillade inte den :-)


Nu ska jag krypa ner och läsa lite i Presidentens hustru (som sägs bygga på presidentfru Bushs liv och som jag såg att min idol Ebba också läser just nu!). I morgon ska jag upp med tuppen för att gå till torget, tänkte grilla nån fisk imorgon till middag och på onsdagar är det torghandel med fiskbil här i vår by. Sen blir det tennisskola i Beddinge och förhoppningsvis en sväng till stranden. Mamma, som fyller år imorgon, vill helst bli firad till helgen, men kanske springer jag bort och ger henne sin födelsedagspresent trots allt imorgon? Bor man bara 100 meter från varandra så hinner man liksom ;-)

Xoxo och sov gott!

2 kommentarer:

  1. Älskade söta goa barn, vilken söt stråhatt, verkligen fin. Pussa Vendela så mycket från mig. Vi syns snart.
    Puss o kram
    Essie

    SvaraRadera
  2. Haha tjejerna var verkligen ursöta i Loppans hatt :)

    Sv: Jag håller med dig, nästa gång ordnar vi ett tjejgäng & lite planer.

    SvaraRadera