5 juli 2010

Annelies möhippa

I lördags lurades mammakompisen Annelie med jubileumsfika i vår trädgård - för det var egentligen möhippa på G... Jag är så glad att jag var med och fick träffa alla (17 st!) trevliga tjejer som Annelie känner samt se Annelie stråla och vara så i sitt esse. Hon sjöng in en låt på skiva, fotades i studio, fick diverse småuppdrag, åkte jetski och "banan" efter jetski. På kvällen åt vi gott och badade i poolen hos Annelies syster, och sen avrundades kvällen med Singstar (som jag tydligen var "USEL" i...förstår inte det, jag som sjunger så fint i duschen???) En perfekt möhippa!

Här är lite bilder från dagen (om blivande bruden godkänner sen, så lägger jag in samtliga bilder på fejjan också):


Surprise!!!


Annelie i sin snygga, guldiga outfit. Vi
andra var klädda i svart med gulddetaljer!


Första uppdraget...


Paus mellan inspelning och photo session.
Inte det enklaste att hoppa studsmatta med långt fodral!


Det lät fantastiskt bra när blivande bruden sjöng!


Bananåkning efter jetski på Östra Stranden


Annelie i den "brudiga" klänningen ;-) sjunger Singstar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar