23 feb. 2010

Smulan goes official

Så var det dags att avslöja ännu en familjehemlighet! Äntligen kan jag mycket, mycket stolt meddela att jag förutom moster även ska bli FASTER i år, wiiiiiiiiiiiii! Så Vendela kommer få två små kusiner att leka med i år. Rasmus och Sophie var på NUPP-ultraljudet i morse och kan nu pusta ut: kritiska perioden är över och de fick jättefina värden och lovord för att bebisen såg så fin ut. Tusen miljoners grattis, är så glad för er skull!!!!

Lilla bebisen, som går under arbetsnamnet Smulan, är beräknad till 29 augusti, och Vendela hoppas stenhårt på att det är en till flick-kusin, som kan vara med på tebjudningar i lekstugan om några år :-) Tyvärr blev BF inte flyttat något så att jag kan köra min specialare och gissa könet utifrån det nya BF-datumet, och inte heller ville bebisen visa upp vad den har mellan benen, så vi får tåla oss till rutinultraljudet i april...Rackarens!

6 kommentarer:

  1. Hej! koftan är också från odd molly. ha en mysig dag!

    SvaraRadera
  2. Men oj så kul :). Den stora familjen växer & blir ännu större hihi.
    Jag skrev med din syster en dag på fejjan. Vi har bestämt att vi ska försöka träffas alla fyra när jag kommer ner i sommar, Danni, jag, du & Emelie, med alla våra prinsessor, prisen backar nog hehe. Detta är bestämt över era huvud & vi hoppas att ni oxå vill :).
    Kram..

    SvaraRadera
  3. Jajjemensan det blir kul! Du får hojta till när du är nere.

    SvaraRadera
  4. Stort grattis. Inte illa att bli moster och faster på ett och samma år. :-) Nu får Vendela fullt upp :-) Kram

    SvaraRadera
  5. OOh vad kul, grattis!! :D

    SvaraRadera
  6. Annsofie: Klart vi vill! Superkul idé!! Jag röstar för att vi är hos Pop och Anita (har hört att de har pool), hahahaha. Kram

    SvaraRadera