2 feb. 2010

Imse vimse spindel

I går hämtade vi prinsessans fina spindel, design by her mother och sydd av A-C Jensen, på öppna förskolan. Den är galet uppskattad, men har ett något för kort gummisnöre, så det ska vi köpa ett nytt, längre i dag, innan vi fäster den nya kompisen i en dörrpost på lillans rum.






Som synes är det en ganska stor spindel, och gummisnöret gör att den liksom hoppar om man drar i den - superskojigt! Vendela skrattar så att hon kiknar när hon ser den!

I övrigt kan jag meddela att alla hårt hållna tummar nu kan släppas :-) Jag upptäckte en lite knöl i ena bröstet innan jul och var därför på mammografi, ultraljud och finnålspunktion i förra veckan. Nu har alla resultat kommit, och de var bara bra. Inga spår av cancer, yeayyy!

Nu ska jag springa ut på sta'n och köpa nya skidbyxor åt min man, som ska till fjälls på firmakonferens ("då åker groggen fram, sen bär det ut på dans..." Magnus Ugglas texter är klockrena, men det lär inte bli någon dans för min del, än mindre grogg, hihi) i slutet av veckan.

Xoxo

4 kommentarer:

  1. Härligt med bra provresultat! Visst känns det sååå skönt, som att ett stort jävla berg har lyfts från axlarna! :-)
    Jättefin blogglayout din kompis har gjort, headern har jättesöta bilder på VJ! Min favorit är definitivt när hon sitter med Miniderm-tuben i handen :-)
    Ok, kan väl iofs erkänna att färgen inte är en som jag hade valt men vad fan, vi har väl redan konstaterat att du och jag är vääldigt olika ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad fin spindlen var! Å skönt att höra att provresultaten var så bra =)

    SvaraRadera
  3. Skönt att provresultaten var bra. Kan inte ens föreställa mig oron, usch.

    SvaraRadera
  4. Var med och tävla om Spotify invites på min blogg! :)Kram /Veronique

    SvaraRadera