11 jan. 2010

Ki-box

I kväll fick jag ändan ur vagnen och kom i väg på ett riktigt bra träningspass. Hade ju aldrig hänt om jag inte redan i förra veckan fått med Sanna på noterna. Man kan ju inte gärna dra sig ur något man själv initierat :-)

Det var Ki-box på Friskis och Svettis mellan 19.00-20.45 som stod på schemat. Mycket sparkar och slag mot mitzar (stavas det så?) och massvis av sit-ups och armhävningar. Jag undrar om jag kommer kunna kravla ur sängen i morgon bitti? Innan veckan är slut ska vi försöka testa ngt annat skojigt pass, och sen tror jag att jag ska investera i mig själv och köpa årskortet (1300 spänn, varav hälften återbetalas av min arbetsgivare, det är ju löjligt billig träning!).

I morgon blir det fler VVS-besök, fler offerter (förhoppningsvis), veckohandling, tvätt och dammsugning av ovanvåningen. På onsdag ungefär samma, minus veckohandlingen (av uppenbara skäl) och dammsugning av nedanvåningen istället för ovanvåningen. men på torsdag tar vi ledigt från alla tråkiga måsten och flyr till Svarte för att se hur Fias nästan färdiga hus ser ut, ska bli mysigt! Och på fredag blir det ett läkarebesök på morgonen och därefter möte med min arbetsgivare ang min begäran om att få trappa upp (kommer börja arbeta 40%-60% nu under våren, och kan på så vis skjuta på Vendelas dagisstart till i januari 2011, då mamma, mormor och Tomas kommer att passa de dagar jag arbetar). Sen får vi nog passa på att spana in Polaren o Pyrets och Zaras reor när vi ändå är inne i Malmö.

Men NU ska jag streama ett avsnitt av GG och smaska i mig en avokado.

Sweet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar