9 maj 2009

Välkommen älskade Vendela Jolie

Här kommer mitt första blogg-inlägg som MAMMA! Vår lilla prinsessa hade bråttom ut, och kom till oss redan i onsdags, den 6 maj 2009 kl 14.06 (på 36+0). 3090 gram vägde hon och 48 cm lång var hon. Hur kan man vara så liten och näpen??? Allt är ett enda lyckorus just nu, mycket hormoner i omlopp, så jag gråter för minsta lilla (mest av lycka!).

Berättar mer om allt spännande som hände i onsdags när allt lagt sig lite. Tills dess bjuder jag på några bilder av vår prinsessa.

Välkommen älskade, fina Vendela Jolie!

Bara lite drygt 2 timmar gammal

1 dag gammal

2 dagar gammal

På väg hem från BB, 8/5 2009
















7 kommentarer:

  1. Daniellamaj 09, 2009

    Mosters älskling!

    SvaraRadera
  2. ååååååååh!!!!
    Helt fantastiskt!! Hon e hur söt som helst! Oj va jag längtar efter min nu...
    Grattis!
    /Lillkaka

    SvaraRadera
  3. Åhhhhh! Men åhhh, vad söt!! *grinar stora hormontårar*
    Nu vill ju jag träffa vår bebis också!! :-) *längtar som en tok*
    Massor med GRATTIS!
    /Jenny (Silme)

    SvaraRadera
  4. Pernillamaj 09, 2009

    Stort grattis till er. Hon är ju så underbart söt. Gud vad jag med vill ha en liten bebis nu :-) Njut och mys med Vendela nu.
    Massor av kramar till er

    SvaraRadera
  5. Vilken skönhet!!

    Kramar från Mary (FL)

    SvaraRadera
  6. Jättefin! STORT grattis!!

    //Skruttibangbang (på FL)

    SvaraRadera
  7. Åhh så gullig hon är! Jag tycker man ser drag efter både dig och tomas. :-)

    Sitter här med tårar i ögonen. Så glad och lycklig för er! Ser fram emot att höra allt om förlossningen och om det blev ungefär som du tänkt dig. Hoppas ni mår bra hela familjen.

    Stora grattiskramar! :-D
    /Spökis

    SvaraRadera