5 maj 2009

B-day

Mormor Viveca trodde definitivt att lillan skulle komma till jorden i dag, på moster Dannis födelsedag - men om det ska bli så, så borde jag väl ha känt av något vid det här laget, kan man tycka? Har haft ett par rejäla sammandragningar, men ingen som gjort ont. Har sovit i tre timmar efter jobbet också, konstigt hur jag lyckas med det och ändå kan somna gott på kvällarna. Förmodligen har det med allt tätare toalettbesök och onda höfter som väcker mig, att göra.

Danni fyller som sagt år i dag, och vi ska fira henne på restaurang någonstans i sta'n. Evigheter sen jag hade en anledning att klä upp mig lite och fick gå på restaurang, så här ska piffas. Men först ska jag springa ut en tur på sta'n och se om jag hittar en rolig present!

Ciao,

mamma Sträng

4 kommentarer:

  1. Är så nyfiken på lilla bönan hur hon ser ut. Tänk att ni nu är en liten familj på TRE!! Grattis i massor igen=) Ser fram emot en lång berättelse här sen när allt lagt sig.

    Ett stort grattis än en gång!

    SvaraRadera
  2. Garttis grattis grattis... Hoppas allt är bra med er alla tre ( och resten av alla de som nu kan kalla sig mormor, morfar ,moster, morbror osså vidare...
    Hoppas det gick som du tänkt dig och att du nu njuter till fullo. Stor kram från Mig

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis!! Så härligt att ni fått er lilla prinsessa till er nu :)

    Kramar från Mary från fl

    SvaraRadera
  4. Åh, är det sant som ryktet säger!! GRATTIS!!! Hoppas ni mår bra alla tre och jag vill precis som Chippan ha den absoluta sanningen om förlossningen sen! :-D
    Kram kram!
    /Jenny (Silme på fl)

    SvaraRadera