12 juli 2011

Sommartisdag

Ännu en underbar dag i solen idag, denna spenderades dock i Beddinge på playan tillsammans med Fia. Träffade kollegan Jessica och henna små söta också. Tror vi pressade i nästan fyra timmar, så nu är vi bruna och fina :-)

Väl hemma gick vi på inköpsrunda i byn här, och Fian lagade gooood mat till oss <3. Underbar, underbar dag. Nu blir det jobb en liten stund, sedan en dusch, och därefter äventyr i text...


Fian hon kan!

Världens vackraste - sommarlovskitig klänning med glassfläckar, precis som det ska vara!

Sa jag att jag börjar dagen i morgon med att klippa gräs...? Istället för att PW, alltså... ;-)

1 kommentar:

  1. Jag älskar långt gräs på sommarens gräsmattor, påminner mig om när jag var liten.
    Sen kom pappa med gräsklipparen & förstörde den där mysiga känslan av att gå barfota. Kvar lämnade han en stickig stubb, tur att gräset växte fort när man var liten.
    Värre för dig nu som måste hålla efter den hihi :)

    Ha en fortsatt härlig sommar så får vi se om vi ses något!

    Kramar...

    SvaraRadera