14 juli 2011

Köpenhamnsmys på schemat

I dag fyller min mamma/Vendelas mommo år, och det vill hon att vi firar med tjejdag i CPH: shopping, lunch och mys! Passar perfekt med tanke på vädret, som är av novemberslag :-(

Blev lite hastigt påkommet bara, jag har inte hunnit köpa present ännu, och nu ska vi ses om bara en liten stund :-/ (hade ju tänkt handla nu på min barnlediga förmiddag, som inte blev barnledig). Men om jag känner min mor rätt, så är bästa presenten att få vara med Vendela på sin födelsedag. Så därför tackar vi Vendelas (så kallade) pappa för att han anser att "hon nog har det roligare med dig, än med mig, ändå så..." och att han avstod sina dagar med henne den här veckan (också)! Ja, vad säger man nu igen... äpplet faller inte långt från träden!?

En liten sång på det temat, va? ;-)

2 kommentarer: