11 juli 2011

@ Skåne-Anna!

Hej kära Anna,

jag har nu försökt i flera omgångar sedan jag publicerade din kommentar, att svara på dina frågor i kommentarsrutan i din blogg, men jag misstänker att jag måste uppdatera min webläsare för att kunna göra det. Anyhooooooooouw, här är mitt svar:
Tror att dte är Åbergs Trädgård strax utanför Ystad som du har i åtanke. Den eller Tirups Örtagård i Staffanstorp. Förstnämnda är snäppet bättre och mysigare och kan med fördel kombineras med lite Ystadshopping (finns en del mysiga one-of-a-kind butiker med heminredning där!).

Ha en supermysig dag och krya-på-krama Alfred - vad läskigt med hans lilla arm!

Kramar, A

1 kommentar:

  1. Bugar och tackar så jättemycket!!! Eget inlägg och allt - det var flott!

    Nästa tur kommer absolut att gå till Åminne!!! Hoppas att du får en underbart skön och vilsam semester! Kram Anna

    SvaraRadera