8 okt. 2009

Mysdag

I dag har jag och Vendela haft en riktig mysdag i Malmö. Först gjorde vi det där hemliga, som jag inte kan blogga om ännu :-) och sen mötte vi upp Danni för lunch på Koi. Mmmmm...sushi!!!! Därefter gick vi gågatan och tittade i skyltfönster och snackade skit samt hälsade på hos roliga Titti på MAC (hon får en alltid att skratta så att man nästan kissar på sig). En riktigt mysig syster-dag!

Min yngsta syster fyller 13 i dag, så så fort jag ammat klart här (multitasking, hihi), så ska vi gå på kalas runt hörnan - skönt att slippa ta bilen. Här nedan lite fina bilder från Koi.

Vendela har just intagit lunch på Kois uteservering: Grönsaker och kalvkött till varmrätt och Katrinplommonpuré till efterätt. Mmmmm!

Mycket att titta på!

Läser i nya prasselboken, som hon fick av mig i går


1 kommentar:

  1. Japp, Sempers magdroppar heter dom, han får dom också. Vi gör typ allt; magdroppar, minifom, massage, termometer, you name it... Känns lite smått hopplöst :-/
    Och det hjälper föga när alla runtomkring säger att det går över. Det vet väl jag också men det känns inte så när man är mitt uppe i det... :-/

    Vilken mysdag ni haft idag! Väldigt nyfiken på det däringa hemliga! ;-)

    Kram!

    SvaraRadera