23 okt. 2009

Frallan goes official

ÄNTLIGEN!!!

Nu får jag äntligen, mycket, mycket stolt berätta om det därade hemliga som jag skrivit så kryptiskt om: jag ska bli MOSTER och Vendela ska få sin första KUSIN. Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! I dag var Danni och hennes sambo på NUPP, och nu kan de äntligen pusta ut. De har kommit förbi den kritiska perioden och alla värden var tip-topp. Grattis till den milstolpen!!!

Nästan exakt ett år efter Vendela föddes kommer Frallan dyka upp på scenen (28 april är den lill* beräknad till). Jag och Vendela håller tummarna extra hårt för att det ska vara en flick-kusin, som Vendela kan leka med dockor med :-), men självklart kan en pojk-kusin vara minst lika skojig att leka med. Själv har jag ju lekt massvis av Cowboysare och indianer, Tjuv och polis, He-Man, Rambo och Pirater med min jämngamla kusin Jimmy när jag var liten, och det var hur kul som helst.

Detta betyder, förutom att jag nu får berätta vitt och brett om det underbara, även att jag nu kan länka till min absoluta favorit-blogg just nu, http://babybambola.blogspot.com/ (ligger även bland favoriterna till höger här i bloggen, se När vi två blir tre). Där kan man följa Frallans förehavande i Dannis mage om man vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar